Συχνές ερωτήσεις

Τελευταία ενημέρωση 24/5/2018

Πώς κάνω μια παραγγελία;

1. Εντοπίστε το προϊόν που σας ενδιαφέρει
2. Πατήστε «Προσθήκη στο Καλάθι»
3. Κάντε την ίδια διαδικασία για τα υπόλοιπα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν
4. Πατήστε στο προϊόν προβολή καλαθιού ή επιλέξτε το καλάθι στην πάνω δεξιά γωνία
5. Πατήστε από εκεί προβολή Καλαθιού ή Ταμείο
6. Συμπληρώστε τα στοιχεία τιμολόγησης και πατήστε το Δημιουργία ενός λογαριασμού; εάν επιθυμείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό για επόμενη παραγγελία.
7. Επιλέξτε τρόπο πληρωμής και Πατήστε «Αποστολή Παραγγελίας»

Που βρίσκεται η παραγγελία μου;

Όσο βλέπετε στη σελίδα του λογαριασμού σας την παραγγελία σας σε «Εκκρεμότητα», τότε η παραγγελία βρίσκεται σε διαδικασία συλλογής των προϊόντων.
Όταν δείτε (το status) να αναφέρει «Έχει αποσταλεί» σημαίνει ότι έχει φύγει από εμάς. Θα έχετε λάβει ένα mail με τον κωδικό της αποστολής και μέσα από την πλατφόρμα (του courier) μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας (ACS ).

Τι είναι τα κουπόνια και πώς τα χρησιμοποιώ

Το LOGICTECH κατά περιόδους εκδίδει κουπόνια έκπτωσης.
Κάνετε εγγραφή στο Newsletter μας και ακολουθήστε μας στα Social Media. Μην ξεχάσετε να κάνετε Like στη σελίδα μας στο Facebook.Με αυτούς τους τρόπους μπορείτε να βρείτε κουπόνια.
Κατά την διαδικασία της  πληρωμής που επιλέγετε γράφετε τον ειδικό κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο που βρίσκεται στο Καλάθι σας Κωδικός Κουπονιού και πατάτε Εφαρμογή Κουπονιού κι έχετε την έκπτωση σας! Η διαδικασία γίνεται άμεσα και η χρέωση που θα δείτε στο τελικό στάδιο είναι και η οριστική.

Μπορώ να ακυρώσω ή αλλάξω την παραγγελία μου;

Κάθε παραγγελία είναι μοναδική. Ωστόσο ακολουθούμε ένα γενικό κανόνα ο οποίος περιγράφεται ως ακόλουθα και εναρμονίζεται με την Εθνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία:

α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες,
β) η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση (σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.)

Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική φόρμα εντός 14 ημερολογιακών ημερών

 

Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα;

Φυσικά. Ο πελάτης του LOGICTECH  μπορεί να παραλάβει την παραγγελία του από το κατάστημα αφού το έχει επιλέξει κατά την διάρκεια ολοκλήρωσης της αγοράς του.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης

Κανένα πρόβλημα. Επιλέξτε το σύνδεσμο ο Λογαριασμός μου. Κάτω από τα πεδία της σύνδεσης έχει τον σύνδεσμο Χάσατε τον κωδικό σας; Μόλις εισέλθετε στην σελίδα πληκτρολογήστε το mail σας και θα σας έρθουν οδηγίες στο μήνυμα.

Θέλω να αλλάξω κωδικό πρόσβασης

Κανένα πρόβλημα. Αφού συνδεθείτε με τον κωδικό σας επιλέξτε το σύνδεσμο ο Λογαριασμός μου. Πατήστε το πεδίο Στοιχεία Λογαριασμού. Μόλις εισέλθετε στην σελίδα πληκτρολογήστε τον υπάρχοντα και τον νέο κωδικό για την αλλαγή του.